Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~pitah

bardzo dobre


~Trisquote - właśnie dodałem większe




dzięki wielkie


render i post przyjemny, ale co do samego projektu miałbym kilka uwag. Pierwsze, co od razu rzuciło mi się w oczy, to lampy na tragicznej wysokości i fatalnym miejscu. Użytkownicy tej przestrzeni skazani są na częsty "dzwon" z tymi lampami. Podobna uwaga odnosi się do projektu "stolika" (?), czy też "ławy" (?). Nie do końca rozumiem jego funkcję i zasadę działania, bo jeśli ma być mobilny, to trzeba pamiętać, że na pewno ma swoją wagę, szczególnie ze zbędnymi ozdobami na nim, także w tym momencie jego użytkowanie w zależności od potrzeb jest dość niewygodne i kłopotliwe... Jeśli ma mieć tam swoje stałe miejsce, to tym bardziej tego nie rozumiem, bo jest zdecydowanie za niski. Przestrzeń między łóżkiem, a blatem jest za mała i nie zmieści się tam stóp, nóg itd.


fajnie, ale odnoszę wrażenie, że ten włącznik został trochę przeskalowany i jest nie w proporcjach, chociażby względem czajnika (pomimo perspektywy - jest olbrzymi), chyba, że ten wzór i ścięcie pod kątem optycznie go powiększa. Mimo wszystko i tak sprawia wrażenie za dużego. Ogólnie dobra robota Piona


fajne to. A jak robiłeś ogień w c4d?


naprawdę nieźle Takie pytanko, jaki silnik renderujący, Vray?


zgadzam się, światełko bardzo fajne, ale bez przesady, wyciskarka jest projektem Filipa Starca (bynajmniej wzór jest jego, ale nieco przekonwertowane proporcje na tej wizce). Pozdrawiam


pod poprzednią pracą napisałem, że teksty nie są moje, a są to wypociny członków zespołu Audiofeels, dla których te ilustracje były robione Ale dzięki za zwrócenie uwagi


bardzo przyjemna realizacja i adaptacja poddasza


oczywiście teksty to nie moja sprawka


tak, zdecydowanie za duże, z rozpędu wrzuciłem nie ten i teraz muszę czekać, żeby wrzucić mniejszy i pozostałe ujęcia Robione w Cinema 4D r 11, a silnik to Advanced Render. By the way dzięki


dzięki za opinię... Co do lustra, to nie jest ono wpuszczone w "kafelki" (de facto to kamień-płyty) tylko jest wieszane na nich, także ma swoją grubość i wystaje ponad płaszczyznę kamienia. Jest ono ścięte na krawędziach, także odbicie się załamuje i może dawać jakiś złudny efekt. Co to view za oknem, to się zgodzę, brak tam czegoś, ale brak czasu zrobił swoje. Co prawda to jest łazienka na piętrze, więc można zawsze ściemnić, ze leśny widok jest po za kamerą Oczywiście żartuję, jak wspomniałem brak czasu. Najważniejsze jest meritum, czyli interior. Nie do końca wiem o co chodzi z kamerą, ale to raczej niewielki problem. Poczekajcie na następne ujęcia, ocenicie w całości. By the way mnichu73, z tego co widzę to pewnie renderujesz w vray'u? Niestety u mnie brak na razie tego silnika, siła wyższa Dzięki za komentarze i opinie. Pozdrawiam


© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt